معرفی و فروش انواع شیلنگ

فروش انواع شیلنگ های سیلیکونی، پنوماتیک، هیدرولیک

معرفی و فروش انواع شیلنگ

فروش انواع شیلنگ های سیلیکونی، پنوماتیک، هیدرولیک

شیلنگ سیلیکونی نسوز چیست؟

شیلنگ سیلیکونی نسوز 

شیلنگ سیلیکونی نسوز از جمله محصولاتی است که به صورت صد در صد استاندارد با استفاده از موادی درجه یک ساخته می شود. همین امر موجب خواهد شد تا بالا بودن کیفیت این محصول، اطمینان لازم را نیز برای خریداران ایجاد نماید.

رنگ آن ها عموما طبیعی بوده و عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید آن ها نیز موجب شده تا هیچ گونه بو و مزه ای نیز نداشته باشند. رنگ های طبیعی این شیلنگ سفید یا شیری است.

ویژگی شیلنگ سیلیکونی نسوز:

ویژگی شاخص و مهمی که شیلنگ سیلیکونی نسوز را از دیگر نمونه های پلاستیکی جدا می نماید، مقاومت بالا در برابر کشش و پارگی است. به صورتی که این محصول عموما در آزمایشات ابتدایی نیز جهت تولید عمده، مقاومت بسیار خوبی را در برابر پارگی خواهد داشت.

استفاده از موادی درجه یک در روند تولید شیلنگ های سیلیکونی، بستر کاربردی این محصولات را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. به گونه ای که امروزه برای به کار گیری این محصولات در صنایع مختلف، افراد بامحدودیتی رو به رو نخواهند بود.


کاربرد شیلنگ سیلیکونی :

تولید در دما بالا یکی دیگر از امتیاز هایی است که شیلنگ سیلیکونی نسوز را مقاوم در برابر آلودگی و میکروب ها قرار خواهد داد، تا بدین واسطه به کار گیری این شیلنگ ها در صنایع پزشکی به سادگی امکان پذیر گردد.


مقاومت بسیار محسوس در برابر اشعه های منعکس شده از جمله اشعه بنفش، یکی دیگر از موضوعاتی است که اشاره به آن الزامی است. هم چنین شیلنگ های نشوز سیلیکونی در موارد متعددی از جمله محور های ذیل به صورت کلی مورد استفاده قرار می گیرند.


شیردوشی صنعتی

صنایع پتروشیمی

صنایع پزشکی

صنایع بهداشتی و غذایی

استفاده در تولید قلیان به صورت صنعتی

صنایع خودروسازی

در صورتی که روند تولید شیلنگ سیلیکونی نسوز به صورت ویژه و با استفاده از فرمولاسیون هایی خاص آغاز شده باشد، این محصول قدرت مقاومت در دمای منفی ۹۰ درجه سانتیگراد را نیز خواهد داشت.

شیلنگ سیلیکونی صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد